Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

mr.Tayyip : Ananida Al Git

Bu yazacaklarım hayal ürünü gibi görüksede bir çoğu yaşanmış yaşanmaya devam edecek gibi görünen şeydir:=) öle bişhi..

Şuan ülkenin başında dün ne dediğini bugun ne b*k yediğini bilmeyen bir kendini imam tayin eden arkadaş var.Bu imam milletin oyuyla millete küfür edecek kadar kendini kaybetmiş normal insanların utanacakları kelimeleri kamerlar önünde söylemiş bir şahsiyet. Ülkeyi yönetiyor galiba ama tek yaptığı muhalefete muhalefet yapıyor. Valla dünya üzerinde bunu yapabilen geri derecede ileri zekalılardan biri sanırım. Muhalefet muhalefet yapar ama muhalefete muhalafet yapan iktidarda TC yaratmış durumda kutluyorum kendilerini .. Alkış Şak şak :)

Gelelim Kabarık dosyaya . Tek Tekmi yazsam toplumu onuda bilmiyorum bu adamın her an neler diyeceini şaşkınlıkla bekliyorum ama milletin tepkisi hala yok oda ayrı birşey. Gerçi millette takat mi bıraktı şu Adam ?

nüfus planlaması yapan vatan hainidir. By RTE
Bu adamın zihniyeti uzaydan mı ithal bilmiyorum ama. Çarpık kentleşmeyi, sokak çocuklarını önlemek isteyen insanlara söylenmiş söz.
Buna Karşılık Gelen Önerme .
"Bunu söyleyen de geri kafalı,bilinçsiz,toplumu geriye goturmek isteyen,bir sey bildigini sanip aslinda bi cacik olmayan bireydir."

- Ben İstanbul'un İmamıyım
Ben İstanbul’un imamıyım.Elhamdülillah şeriatçıyım. Yılbaşına karşıyım.Gibi sözlerin öncesi olarak görmek yeterli. Diyecek Bişi yok bu imama :D

- ANANIDA AL GİT BURDAN
o meşhur laf. Belki sokaktaki küçük çocugun bile utandığı ama ar damarı olmadığına inandığım şu şahsiyetin sarf ettiği söz.
Buna Karşılık Gelen Önerme .TAyyeap: *****da al git burdan lan.
Çiftci: Tamam babayı bırakırım ama.
Tayyeap: Neden lan?..
Çiftci: Sende seçimlerde onu alırsın.

-Maaşım Yetmediği İçin Ticaret Yapıyorum.
Oha yani olm sen kuş sütüyle beslensen o maaş gene sana yeter. Yol paran yok çogu yerde yemek paranda yok ve o para sana yetmiyor . Ebe tayyip oha lan. Millete 255 ytl ile geçin demeyi bilyiorsun lan dimi .
Buna karşılık Gelen önerme.
"demokrasi tramvay gibidir. hedefine varana kadar binersin sonra inersin"

-Jİtem diye birşey tanımıyorum .
Bak Bak her poku biliyon onu tanımıyon bizde yedik :)
Elbette, Tayyip Erdoğan'ın "ben böyle bir şey tanımıyorum" sözleri masaldan öte bir şey değildir. Bırakın ortaya çıkan binlerce olayı, halkın anlatımlarını, devletin resmi belgelerinde dahi vardır JİTEM.

-Ben ülkemi adeta pazarlamakla mükellefim
Olm seni pazarcı diyemi yaptılar :) b.bakan.
devlet, burjuvazinin ... dir.(artık orayı siz tamamlarsınız)
Buna karşılık Gelen Önerme
-ben ülkemi adeta pazarlamakla mükellefim, inanılmaz güzel pazarlama zekası vardır bende, sırf bu yüzden erdemir satılmadan hemen önce "pislik içinde burası" derim, erdemir in fiyatı hop 10 milyon dolar zıplar. halkın içinde büyüdük tabi, öyle sırf eğitimle her şey olmuyor beyler!
-ben ülkemi adeta pazarlamakla mükellefim, arap kardeşlere istanbul un en değerli arazilerinden birini bedelsiz tahsis ederim,paraya para demem sonra.
-ben ülkemi adeta pazarlamakla mükellefim, sırf bina, arazi pazarlamam.vatandaşımı da uğursuz bir petrol savaşında kendi dinimden insanları öldürmesi için pazarlarım.

-Burası Sakatatçı Değil kardeşim
Vatandaş artık çaresizlikten organlarını satmaya başladı. Nitekim örneği mevcut. Bu vatandaşın böbreği Mr. Teayyip'e göre sadece sakatat. İnsana bundan fazla değer veremeessin sen..

Ne diyeyim yazsam ne olacak bu adam kafasını başınamı toplayacak. Yok ama beli birgün internete girir görür. Ama nerde onda kafası bu kadar basamas. Hız sınırlarını zorlarsak öbür tarafı boylar fln mr imam. Millet adaleti gösterecek diyorum ama onların kafasınıda boş zihniyetle doldurmayı başarmış gibi görünüyor . Mr.4Nal. Moralim bozuldu şimdide ..

Diğer Liste (Yakında yazabilirim)
"ata'ya saygı duruşunda sap gibi ayakta durmaya gerek yok."
- "hatamız olur yanlışımız olmaz."
- "maaşım yetmediği için ticaret yapıyorum."

- "milli egemenlik ve laiklik kavramı değişikliğe açıktır."
- "bakınız yeni elli kuruş. bunun ortası gümüş kenarı da altındır ha!"
- "laik değilim ama laikliği korumakla yükümlüyüm."
- "benim ülkemde bu özgürlük yok. o nedenle çocuklarım abd'de okuyor."
- "bari cenazeleri mercedes'e binsin."*
- "tutturmuslar laiklik elden gidiyor diye. yahu millet istedikten sonra laiklik tabii elden gidecek !
- "adama derler ki; bayram değil, seyran değil..."*
- " gözünüzü toprak doyursun" *

3 yorum:

  1. çok güzel bi yazı olmuş emeğine sağlık, acı gerçekler işte....

    YanıtlaSil
  2. doru noktalara çok güsel basmışın kardeşim eline sağlık... anasınıda alsın gitsin:D

    YanıtlaSil
  3. Bide bu ve Arkadaşlarına Oy Veriyolar. Lafı yiyen çiftçi oyu veren veren çiftçi hiç bişey anlamıyorum din denilince akılları başından gidyo

    YanıtlaSil

Yazıya yorumunu yap ;