Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

Üniversite Kayıt İlk Günü Ve "Gülümseme"ler..


Aslında Burdur / Bucak Hikmet Tolunay Meslek Yüksekokulunu bilerek yazdım. İstediğim bölümmüydü belki. Ama biraz hedeften saparak yazmıştım burayı. Gidincede çok birşey beklemiyordum. Belkide kendimle biraz daha fazla zaman geçirmekten biraz daha kendimi sorgulamak daha fazla olacaktı bunun bilinciydeydim. Yazdım ilk tercihe belliydi zaten . Ve gittik..

İlk gün 4 saat kadar yolculuk sonra vardım ilçeye aslında beklediğim birşeyde yoktu ama o küçük ilçe bayağı büyük gelmişti bana. İlk giderken insanları izliyor devamlı gözlemliyordum ne yaptıklarına anlam vermeye çalısıyordum. Ve okula vardım bi 15-20 dakika geçikme ile kapılar açıldı .



Aslında üniversite sadece 1 kağıt diploma veren yer deil insanı büyüten bir merkez olmalıydı benim gözümde.(diyeceksin olm orada ne işin var ) anlatırım sora .. :) Herkes bir hava bir şey. Sanki odtü kazanmışlar filan.. Herkesi dnlemeye çalışıyorum. İlk kulağıma çarpan laf ben 4 yıl yapcam o yüzden buraya geldim. Ondan sonra bir baktımki herkeste aynı laf. Yok ben beğenmessem geçerim ne var ki yok 4 yıllık yapmaktan koalyı mı var gibisinden ... Günay abimin dediği gibi 4 yıllığı tutturaammış bir insandan Dgs gibi çok zor sınavdan ne kadar umut beklenebilir. :)

Sanırım Hedefin küçülmesiyle yapılanların çok büyük şey olduğunun sanılmasıyla beraber :) arkadaşlar kendilerini uçan halıdan boşa laf sıkmaya fln şey ettirmişler ...:)

1 yorum:

  1. Manyak Hıdır :)

    Ordan daha bol yazmalar bekliyoruz sendenn. Merak ediyoruz neler yaşayacaksın, neler göreceksin :)

    YanıtlaSil

Yazıya yorumunu yap ;