Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

Hayaller,kurgular ve Bu Gün !

Cuma, Eylül 09, 2011 Yazar: ters LALE... , , , , , Yorum yok

2 yıl once bugünler Öss sınavı açıklanmış ben yazmışım Muhasebe. Neden yazdığımıda bilmiyorum o donem dgs yazar giderim diyorum ama ne kadar gerçekciyim o zaman bilmiyorum bugun belki onu daha iyi görebiliyorum. Ek yerleştirmeler açıklanır bir bakarım istediğim çoğrafyalar , sosyal bilgiler benden daha düşük puanlara giren olmuş ulan kara kara düşünür kendi eşşekliğime yanarım . O ara özge ablayla mesajlasır dertleşirim. Hani herkes küçümser ben küçümsemekten değil istediğim yere gidememekten yanarım da yanarım gözlerim dolar... Ne olacak ne edecek o gün büyük bir laf ederim. Dgs girerim sonra birde aöf 3 den devam 3 diplomam olur diye . ancak dandik bir bölüme girmenin verdiği gazlamı yaparım bilmiyorum

Gözlerim parlar bana bakarsanız bende inanmam o gün olanlara. Şimdi inandık kazandık ve tek sorun bitirmek kaldı oda geçer diyorum güzel hayaller kurmaya devam ediyorum. Gene İnat olsun diye MYO gidip Öğr.Grvlisi olup hocanın yaptıklarını ona yapıp bırakacaktım orayı sistemi akademisyen olarak ben yıkacaktım ya  bakalım o günler de yakın ...
Hayal et, Umutlan BaşaR :)

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;