Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

tabiatım kurusun.

Salı, Ağustos 05, 2014 Yazar: ters LALE... , , Yorum yok

Balığın yaşadığı suda kendini bilmemesi gibi belki yaşamlarımız, en değerli öznelerimizi farkedemeden yaşıyoruz , ha yaşamak buysa diyenler de lan diye bağırmaya başlayabilirler . Yaşam çizdiğiniz yol değil ki . Çizdiğiniz yola rağmen içine düştüğünüz durumun analiz edilmiş sonucudur sanırım. Giderek ağırlaşan hastalığım bedenimdeki burukluk, gider ayak insanlara bişeyler verme çabası. Düpedüz salaklık oluyor bazen zorla yardım etmek . Bırak düşsün diyorum sonra boşver lan yazıktır diye devam ediyorum . Naparsın tabiatımız böyle..

Tabiat demişken ondan mıdır emin değilim. Değiştiremediğim huylarım çok fazla yoktur. Değişebilirim çok kolay. Eskiden pembe gömlek giymez, converse öcü gibi bakardım şimdi onlarsız çıkmıyorum gibi. Hayat deneyimler herşey belkide deneyerek tadarak oluyor ? Kim bilir. Tabiki sen  bilecen başka kim bilsin.

Hayatta nedense herşeyi köküne kadar hatta kökününde altında bişeyler kalmışsa diye bakar zorlarım . Bundan dolayı deli diye etiketleyenler, bazen acıyanlar bazen beni anlamayıp anlıyorum dostum seni diyenler de oldu :) gariptir ki sanki düşüncelerini okuyormuşcasına güldüm onlara. Teşekkür ettim. Bazen susmaya devam ettim bazen anlatmaya.. Gider ayak değişmeye çalıştım. Dertlerimi anlatınca belki anlaşılırım diye de az uğraşmadım değil. Tabiatım kurusun bir yere kadar bir yerden soraa he deyip geçiveriyorum.


Geceleri uykusuzluk adet olmuş .

Bu aralar insanın yaratılmasının amacı nedir diye saçma saçma sorular, ne neden niçin çıkarımlarını tekrar tekrar yaparak devam etmeler başladı , bu esrarlı duygular belki de hayatta merak ettiğimiz en garip şeylerden biridir. en azından ben çok merak ediyorum bu aralar. Uyumadan geçen gecelerde düşünecek çok şeyiniz oluyor.

Hayatın tam olarak anlamını bilmek için dindar olmaktan başka çareniz kalmıyor yaşamda . Hayatın anlamını arıyorum bazen tabiatım kurusun sanki bulacakmışım gibi bir his var . Eşeliyorum bayağı bir anlam yüklemeye çalışıyorum bulamayacağımı bilerek, sonra diyorum ki olmasa bile ben anlam katayım. Sevgi diyorum sevgiyi vereyim belki onun hamurunda bişeyler yeşillenir.

Celal'in ödevini de unutmuşum bunu yazarken aklıma geldi hatırlatmadı güzel cocuk. Sanırım bu ara ne kadar kafamın dolu olduğunun farkında. Dünyada tanıdığım en güzel , en temiz insan o ya la . Beni kızdırmaktan zevk alıyor, bazen becerebiliyor evet bazen yapıyor bunu.

Uzun zaman olmuş yazmayalı ama, okumaya ara vermedik daha. Belki birgün daha uzun bir serüven bir noktalama yaparız.

Kendinize cici davranın.

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;