Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

"Ders Çalışma"ya Çalışma Meselesi


Ders çalışmak : Bir Kişinin ders konularını tekrar, okuma vs vs yaptığı iştir.

Benim hiç yapmadığım,yapmak istemediğim nedenini bilmiyorum gerek duymadığım biraz bana garip gelen kavram. Hayatım boyunca saysam 5 parmağımı geçmez evde ders çalışmak.Tabi böyle olunca başarı gelmiyor yada istediğiniz olmuyor tabiki.

Her ne kadar bunun için kendimi zorlasamda tek başıma yapamadım hiç.

-Sanırım Angarya Geliyor ( Gülümseme)

Bu yılda kazanmak zorunda olduğum ÖSS* gibi bir sınav, hayatın acımasız duvarı var.Nedense bütün birikiminizin 185 dakikaya sığdırılması bunun yaşattığı ruhsal bunalım aşılması güç bir durum. Ancak karşı olduğum bu sistemi dışardan yıkmanında mümkün olcağı görünmüyor.

Bakalım başka her konuya kafasını sokan ben buna ne edecem :D

1 yorum:

  1. Çalışmaktan başka çaren yok gibi:)özellikle birinci bölüm Türkçe kısmına çalıştığında "YoruMLa .. Sende Karala defteri.." kısmındaki harfleri düzgün,sen'den sonra gelecek de nin ayrı yazılması gerektiğini anlayacaksın:) şaka bir yana zorlu maratonunda başarılar dileyerek girdiğim bahçeden çıkıyorum:)

    YanıtlaSil

Yazıya yorumunu yap ;