Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

I love You Radikal :=)

Perşembe, Ocak 08, 2009 Yazar: ters LALE... , , 1 yorum yapılmış
Radikal sıksık okumaya çalıştığım nadir gazetelerden biri. Son zamanlar sadece netten takip etsem bile bazen yalnış haberler yazsalar dahi. Eleştirilerimin çok sert olması onları incitmesine rağmen bir çok yorumu onayladılar. Gerçekten yorumlar konusunda en özgürlükçü gazete diyebilrim.

Radikal'in iki hafta önce Sitedeki puanı en yüksek olan üyelerin 100'üne 4 sinema bileti kampanyası başladı. Bende Sinemayı sevdiğim ve radikalide okumaktan zevk aldığım için rakalde yorumlara biraz daha ağırlık verdim diyelim. İlk 2 hafta ben bu 100 kişi arasında oldum . Yani 4 bileti kazandım. Gerçi biletler elime halen ulaşmadı ama . . .



Biletler konusunda iletişime 4-5 kere meil attım daha sonra Erdal Erkasap bey kendi mail adresini verdi ve benimle gerçekten çok ilgilendi. Bir gazetenin okuruyla böyle ilgilenmesi beni duygulandırdı . diyelim şok oldum gerçekten. hani ikide bir rahatsız ettiğimi düşündüğüm bi anda böyle ilgilenmeleri biraz garibime ve hoşuma gitti. Ve radikale dahada hasta oldum ..

biletler gelmese bile :)

1 yorum:

Yazıya yorumunu yap ;