Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

Birgün ben öldüğümde...

Salı, Mayıs 29, 2012 Yazar: ters LALE... Yorum yok
Aslında bu arlar yaşamıyorum da diyebiliriz. Sadece nefes alıyorum yeter mi acaba bu yaşamak için ? Heralde ki yetiyor ki bu durumdayız hala . Neyse bu aralar çok içiyorum ne bulursam bira , sigara çay, ısırgan otu , rakı, köpek öldüren neyse.. Bu aralar ben bende değilim anlayacağınız . Artık yazamıyorum da . Umut desen var bazen var gibiydi artık oda yok ... Neyse ya ben bayagı bi karamsar oldum. Artık gamzelerim de çıkmıyor muş :) ama gülücük dağıtaibiliyorum hala ..

Zaten böyle karamsarda çok yaşanmaz ha söylim :) . Hayatta herşeyiniz olsa bile mutlu değilseniz çok yaşamayın gidin kendinizi bi köprüden atın. Ben atamadım ahh şu verdiğim sözleri tutma çabası olmasa yapacağım ama dürüstlük denen oyunu oynuyoruz işte.

Böyle ne zaman dertli olsam bi problemim olsa ellerim kaleme kagıda gider 40-50 sayfa yazar sonra yakarım küllerini saklar dısarı cıkınca savururum. Bunu niye anlatıyorum aslında benide böyle yapın diye anlatıyorum ...

Bu halimden de anlaşılacağı üzere ben çok yaşamam. Oğlum bak git diyenlerde akıllı uslu durun iki dakka dinleyin la ! Adamı deli etmeyin :).


Belkide ömrünün en boktan günlerini yaşayan benim son dileğim şu ; Benim cesedimi yakın tüm anılarımla beraber yakın gitsin la ... İmparator Neron romayı nasıl yaktıysa sizde beni yakın .. Sonra bir turnam yare selam söyle türküsünü çalın sürekli çalın ama , sıkılırsanız john butlerdan bi iki gitar resitali sıkıştırın araya zaten orada bayılır gidersiniz sizde :) .

Ben ölürsem
Yakın beni ...

Binlerce derece içinde

Küllerimi alın çıkın Bir dağın başına

Salın gitsin dünyaya

Dünyanın her yerine götürsün beni onlar

Parça parça

Belki yarimi görür onlar ...

Belki anlar birgün onlar ...




Ben ölürsem yakın la . Neron gibi yakın ... İki elim yakanızda olur ha yapın !



0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;