Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

olmayınca , olamayınca , yapamayınca ...

Perşembe, Ekim 18, 2012 Yazar: ters LALE... Yorum yok

     Bazen zorlama ile olmuyor bişeyler sanki , yada bana diretiyor hayat . İnsanlar istemeyince hayatında olmayı.. Daha fazla diretemiyorsun da. Diretsende bir süre sonra o duvara çakılıp kalıyorsun . Bazıları olmayınca olmuyor diyorlar . Haklılar sanırım ama bende inatçıyım belki ölene dek sürecek bir inadın devamını yaşıyorum.
     Olmayınca olmuyor işte ,  gelmek istemeyince gelmiyor,  gitmek istediğinde gidiyor ... Herşey bu kadar basit. Öyle ki dünyam olmuşken güneşimide alıp gidiyor , beni karanlıkların ve acıların içine atarak .

     Şuan en dip noktasındayım hayatımın. Hani neyi silmek isterdin hayatından ? deseler bana . İlk o gelen mesajı silmek isterdim. Üstüne de kendimi. Üstü Kalsın .

Yalnızım, suskunum, kapana kısılmış..
Yalanlar mutlu etmiyor beni . Bunuda anlasın dünyalılar !

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;