Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

Doğum Günü mü dediniz ?

Salı, Kasım 20, 2012 Yazar: ters LALE... Yorum yok

bu doğum günü kendim için en kötü ve acı gündür, zira hiç de güzel şeyler getirmemiştir şimdiye kadar. hiç olmasaymış da gelmeseymişim derim...kutlamak pek mantıklı gelmez. Bilmem kutlanınca belki mutlu oluyor kalabalık yalnızlıklar.  Hani her ne kadar bir tüketim  amacı ile yapılıyor olsa da insanlar bununla mutlu olabiliyorlar . Mutlu oluyorlarsa kutlanmalı tüketim müketim bahane .. Mutluluk dünyada ki en güzel şey ... Ama doğum günü olmadan da hatırlanmalı insanlar , hatırlatmaya gerekler kalmamalı .
Şans Ya dersimin kasvetli bir ayında doğmuşum ama sevdiklerim için düşünüce, onların var olduğunu bana yeniden hatırlatıp gülümsememi sağlar.

Bu arada güzel insan Hakan Harita yaşlanıyor ha :) iyiki doğmuş

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;