Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

Şikayet Var Kurnazlığı !

Cuma, Temmuz 10, 2015 Yazar: ters LALE... , , , Yorum yok


Şikayet var her ne kadar tüketiciye yönelik bir site olarak gözüküyorsa da aslında birçok firmanın da düşmanı. İlk zamanlar firmaların bu siteye düşman olmalarının normal olduğunu düşünüyordum. Hali hazırda sanal alemde firmalar hakkında birçok konuda bilgi alabildiğim bir kaynak idi. Bunun buradan şuanki farklı düşünme boyutuna getiren olay ise şimdiki çalıştığım firmada başıma geldi. 15 Adet şubeli bir imalat fabrikası olarak çalışıyoruz. 200 kadar çalışanımız var bunları kontrol etmek gerçekten zor.


Şikayetvar.com adresinden gelen şikayetleri cevaplamak ve müşterilerimizin mağduriyetlerini gidermek için siteye üye oldum. Daha sonra beni hemen aradılar. Şikayetlere cevap vermek için ballandıra ballandıra güzel güzel şeyler anlattılar bende dinleyiverdim. Sonra bunun fiyatı nedir dedim. Bu kadar tatlı anlatım sonrası bir meblağ vardır sanırım diye ekledim. E-Postanıza iletiyorum dendi. 100-200 lira birşeydir senelik sorun değil veririz hem müşterilerin kimlik bilgilerini görüp sistemden erişip çözmek kolay olur diye maili istedim. Gelen mailde 5 müşteriye cevap vermek için 800 tl para isteniyordu. Oha lan diye kalıverdik..


Daha sonra bu sistemin sadece kurumsal firmalardan para koparma amaçlı olduğunu anladım diyebilirim. Öncelikle firmanın Bir şikayeti yayınlamadan evvel o şirketin fikri alınmalı denmeli ki, “bakınız böyle bir ihtam var ortada bu ne derece doğru?” Ama gözünü para bürünmüş resmen. Bize para karlılığı kurumsal Uye olsunlar da ne olursa olsun bize ne! anlayışı var. 

Gerçekten sanal alemde de dolandırıcılığı böyle bir kisveye koyduklarını düşünüyorum. Bana göre bu bir dolandırıcılık. Neden mi? Orada şikayet yazan insanların rakip bir firmadan olmadıkları ne malum ? Bunu kanıtlayabiliyormu bir fatura bir belge vs istiyor mu hayır. 
Ne diyelim. Güzel icad.

Kendinize iyi bakın Cut . 

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;