Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

kendi çeperini yırtma çabası ...

Çarşamba, Temmuz 08, 2015 Yazar: ters LALE... Yorum yok




iple çekmek

ölümü.

ipini çekmek

hayatın.

İnce ve iyi  bir insan olmak benim için çok önemliydi. Artık pek halim kalmadı, Bununla başa çıkmakta hayli güçlük çekiyorum. Bir ışığım varmışcasına ışığımı kaybetmiş gibiyim. Başa çıkılmaz bir gitme isteği oluştu. Kendi çeperi mi yırtıp gitmek.

Sonra Silenos'un sözleri geliyor aklıma “insan için en iyisi hiç doğmamış olmaktır. ikinci en iyi şey ise hemen ölmek." . 

Değiştiremediğimiz dünyada yaşamanın manasızlığı yüzüme yüzüme vuruyor. Herşey için değişebildikte değiştiremedik hiçbirşeyi ! İnsanların dünya üzerinde kodlarının bozuk olduğunu düşünüyorum dünyayı kirlettiğinin kendi sonunu hazırlayan tek yaratık olduğunun... Dünya değişiyor ağaçlar büyüyor , sular kirleniyor, dünya dönüyor mevsimler geçiyor . Herşey değişiyor.. 

Ben ne kadar değiştim peki ?  Geçmişten bu güne neler değişti? Bana bu değişimin doğru yalnış veya olanları kim anlatacak? Çocukken kaçan uçurtmalarımın büyürkende kaçtığını varsayarsak ne kadar değiştim ? Peki, gerçekten değiştiğimden nasıl emin olabilirim? İçimde bir şeylerin tamamen değiştiğini, artık eski ben olmadığımı nasıl anlarım? Eskisi kadar gülmüyorsam, ya da daha mutluysam veya artık hiç yalan söylemiyorsam gerçekten değişmiş miyimdir? Eskisine göre daha kurnazsam veya çalışkansam, irademe daha hakim veya daha sevgi doluysam ben artık yeni bir ben olma yolunda ilerlemiş sayılır mıyım? Yoksa bunların hepsi de içimdeki merkezi imparatorluğun verdiği basit yönetimsel kararlardan mı ibarettir? Bulunduğum durum, yaşadığım olaylar, öğrendiklerim ve tecrübelerim sonunda, artık içimdeki Ben’in öyle olmaya veya davranmaya karar vermesiyle mi gerçekleşir?Söz gelimi artık daha dost canlısı biri olmanın faydalı olacağına ikna olup öyle bir karaktere bürünmeme sebep olabilir mi bu Benlik? Ya da artık yaşamda daha başarılı olamayacağıma inanıp depresif bir insan olmanın daha mantıklı olduğuna kanaat getirmesiyle ömür boyu depresif kalma ihtimalim var mıdır?

He La He dediğinizi duyar gibiyim :) sorular sorun demek.. çözümsüz sorunlar. 

Sorular bitmez.. Birşeyler değişiyor ancak içimizdekiler durduğu yerde... 

Kendinize İyi Bakın Cut ! 





0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;