Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

Kendi Blogunu Yazmak

Cumartesi, Ağustos 01, 2015 Yazar: ters LALE... , Yorum yok

Eskiden beri herkesin kendini bir anlatma çabası vardır. Biraz dünyaya seslenme , heyo heyo buradayım ben diye biraz belli etme çabası. Eskilerdeki günlüklerin sanal aleme taşınmış birazda kamyonla ziyaretçi bırakılmış hali de denebilir.


İlk blogu açarken aslında bu kadar sene yazabileceğimi hiç mi hiç düşünmedim. İlk zamanlar biraz heves birazda okuduklarımı anlatma çabasıydı benim için. Geleceğe dair karalamalar yaparak başlamış hatta blogun adını karalayorum yapmıştım. (mantığa bak :) ) Bazen google yenik düşüp gündeme dair yazdığımda oldu, bazen içimi döktüğümde bazen yazdıklarımın yelpazesinin genişliğine ben bile şaşırıyorum. Yazmama başlamada hem yeni bir üniversite hem Günay'ın yazılarının yeri ayrıdır.

İlk yazdığım şeyler nedense hem gündeme dair değerlendirmeler kendini aşma çabaları gibi devam edip durmuşum. Bazen ilgisiz bırakmış bloga bile girmemişim. En azından geçmişe bir bakış için blogum güzel bir mekan.

Blogu 2008 yılında açmışım yaklaşık 6 yıllık bir deneyim diyelim. Her ne kadar fazla yazı yazmamış olsam da 30-40 yaşınıza geldiğinizde 20 yıllık bir blogunuzun olduğunu düşünün. Ne güzel ve özel bir şey olur du değil mi ?

Bunu Sizde deneyin. Hem rahatlayacak hem güzel şeylerle karşılaşacaksınız.

Kendinize İyi Bakın
Cut

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;