Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

boşluk

Perşembe, Ocak 07, 2016 Yazar: ters LALE... Yorum yok
bize ait olmayan dünya burası. kendinle savaşın en şiddetlisi yaşanan..

Bir arayış belkide. Elinizden alınanların, birer birer gidenlerin kaybedilen kaybettirilen değerlerin dönüp dönüp aynı yerlerde sürekli bir aranması da denebilir. İnsan kendi kendini yenebilir mi bilmiyorum. Kendimi ne zaman yendiğimi düşünsem birşeylerimi daha kaybettiğimi düşündüğüm olmuştur bol bol. Artık sigaranın da tadı yok sanki. İçilen çayların, kahvelerin modası geçmiş gibi. Eski bir zamanda kalmak mı yoksa gelecekte ki ben ile bir savaş mı bilmiyorum..

Sorular, sorular...
25 yıl koca koca geçen mi yoksa sürekli üzerimize doğru daralan bir zaman yanılsaması mı. Belki de dünyada küçücük bir su birikintisi bile değil. 

Zamanın geçmediğini, geçen birşeyin bizler olduğunu anlamam da bayağı geç oldu. 

Beklemek ile geçti zaman . Bekleyemeseydim sanki hiç geçmeyecekmiş gibi. 

Farklılaştım, farklılaştık belki de. Ben ben olmaktan vazgeçtim yada vazgeçirildim. Bilmiyorum. Susunca herşeyi anlatabildiğimi düşündüğüm zamanlarda yaşıyorum. Her adımda birşeyler kaybeder haldeyim. Neredeyim ben. Her aramanın bir sonucu olduğunu sanırsınız. Her bulduğun sonuç doğru bile olsa tatmin etmez artık seni.

Aramanın bile kurtaramadığı bir cehennem sanki...

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;