Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

Bir masal, Bir ömür..

Pazartesi, Şubat 29, 2016 Yazar: ters LALE... , Yorum yok
Bilirsin artık inanılacak bir şey değildir masal ama sen inanırsın çünkü yaşamışsındır o masalı bir insanda.


Sen bir kere gittin,bense her gün uğurluyorum der ilhan berk abimiz. Sanki benim ki de öyleydi. Elimizde patlamış bir balon gibi kaldı. 10 yıl oldu o balonu alalı. Çok güzel günler geçti, kötü günleri hatırlamadık sanki. Her yeni gelen gün yeni güzellikler getirsin diyeydi bütün çabam.



Yaşadıklarımdan çok hissettiklerimi anımsıyorum. İçimde patlayan mutluluk hormonu, onun sesini duymak için bile beklediğim saatler. Birgün haber alamasam öleceğimi sandığım günler.. 1 seneden fazladır sesini dahi duymuyorum şimdi. Evet yaşamaya devam ediyorum, yaşamak buysa yaşıyoruz elbette. Onunla ben olduğumda,, kendimdim adeta. Beni yaratmıştı, tamamlamıştı. Tüm dünyayı onun etrafında kurmuş onunla nefes alıp kalkıyordum. Aşk diyorlardı belki buna bende buna farklı anlamlar yükleyip yücelttikçe yüceltmiştim halbuki. Elimde kalacağını hiç düşünmeden.  Yıllar sonra bile adını duyduğumda, yazdıklarını okuduğumda içimde hissettiğim şeyler hiç değişmedi. Bakış açımda değişmedi. Sorun buydu belki de bir anlamda. Onu mutlu etmekten mutlu oldum, mutluluk benim için onun mutlu olmasıydı. Kendinden vazgeçip başka birini yüceltmek... Karşılığı bir tutam daha mutluluk.

Bir 28 Şubatın ardından rüyalarda sayıklayarak uyandım. Araya giren hayatları hatırlayarak daha bi acı çekerek... Kim bilir belki şimdi daha mutludur? Ama içimde hep sanki acılar çektiği gibi bir varsayım var. Sorunları dertleri içine atıp büyüten biriydi. Yanında olmalıydım, ama artık yanında acıdan geçmişten ötede başka bir yerde durduğumu pek sanmıyorum ..

Saplantı derdin ya.. İçime saplandın sen. Heryerde sen varken ben nerede olabilirdim ki..

Olsun be.

Zeremi , ez tora zaf heskeno .. 

Na dina bosa , ez tora bımiri :)

Denizim içimde bir ada ; ben o adada terkedilmiş bir gemiydim. 

Özledim. Gülüşünü, sesini, yüz metre öteden tanıdığım o yürüyüşünü ...

Masallara inanmayı senden sonra bıraktım ben. Sen Benim en güzel yanımdın..Yarınımdın..

ilk aşkım deli aşkım
bana çare bul
...

bu dünya naylon
anlamak güç
bırak yıkasın içimizi geçmiş...




0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;