Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

Arka Kapı Diye Bağıramamak

Salı, Ekim 07, 2008 Yazar: ters LALE... , , , Yorum yok
Bugün biraz farklı bi gündü . Gözüm nedenini bilmediğim bi nedenden dolayı şişmiş. Sabah biri gözüm bantladımı filan diye düşünmüştümki ellerimle açtım gözümü. Aynanın karşısına geçtim saçlarım dikilmiş horoz gibi inmiyor :) 1 kutu jöle boşa gitti gene inmedi :) .


Çıktık Yola dershane gene her zamanki gibi geçti. Arkadaşın biri hoca 40 dakikada 131kere eee dedi diye hesaplamış biri iddia yattı diyor fln bende gözümü düşünüyorum tabe. Dersler bitti kampüse çıktım. Bi hocam dershane açmış sitelerine yardımcı olmak için gittim. Filan biraz oradada telaş var. Bazı izinlerde sorun var canı sıkkın. Biraz siteleri gezdim geliyorum . Eve önce arakadaşı aradım eğer yurtta ise görüşelim diye ama yoktu . Eee ne yapalım bindik orobüse. Denizlide otobüslerde maximum kaç kşi bineceği yazıyor. 20 Koltukta 35 ayakta yolcu ufacık midibüs :) naısl gdiyor onuda çözemedim . İşte herkes birbirine yapıla yapışla birinin eli birinin cebinde fln gidiyoruz durum bu.




Birden otobüstekileri saymaya başladım. Nerden çıktı valla bende bilmiyorum. Otobüste 74 kişi vardı. Oha filan diyeceksini ama millet birbirinin kucagına oturaca neredeyse birinin kolu ağzımda fln evet gidiyoruz. Denizli Çınarda otobusun yarısından fazlası boşaldı. Bende en arkadayım bu arada.Çocuğun biri otobüste bastı butona otobüs gidiyor :) daha doğrusu Midibüs :) Gelen durakta yolcu aldı ama arka kapıyı açmayı unuttu. Çocukta utanıyor olmalıki ön tarafa bakıp duruyor. Kendi kendine adama bak ... diyor fln. Sonra geçti diğer durağa bu arkdaş gene bastı butona adam gene görmedi garibim canı bişiye sıkkın galiba. Çocuk birden cok korkak bir sesle arka kapı dedi :) bi kaç kez adam duymadı garibim utanıyordu galiba. Bu Durakta geçti cocuk iice kızmış kendi kendine konuşuyor :) Tabi cocukta birazda kendimi goruyorum bende ilk geldigimde yane 5 yıl kadar once böyleydim son durakta iner bi kere ineyim demezdim. Evet 3.durakta gene açmadı arkad kapıyı artık dayanamadım ben bağırdım arkadan :)

-KAPTANNN ARKA KAPII :)

he garibim cocuk söylene söylene indi :) Kısa Günün Karı. Otobüste utanmamak lazım .

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;