Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

keşkeler ve sayıklamalar..

Çarşamba, Aralık 31, 2014 Yazar: ters LALE... , , , Yorum yok





Sana kızgın değilim, mutsuz olmanı asla istemem bilirsin. Geçen gece  "sus dedim . düşünme arana koca bir hayat girmiş o kadını ." diye yazdım kendi kendime . Sonra da ekledim; "tanrı sana şarkılar söylemez. derdini bir tek o bilir de diğerleri anlamaz, dinlemez." fakat sonra tanrı'nın gönderdiği şarkılar geldi yine kulağıma. Tanrı mı gönderiyordu ki. Arayış her şarkıda bir noktada görünen kaybolmayan sen. Sana neler söylemek istiyorum bir bilsen. anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki, kelimeler, cümleler anlamını yitiriyor.
Keşke sende anlatabileseydin birşeyleri . Bir defa dinleyebilseydim senden neler olup bittiğini. Anlatılmayan bir hikayemiz var. söylenmemiş sözlerimiz var. bir defa duyabilseydim keşke.
En güzel sessizlik anlatıyor her şeyi.
Artık hatıran yeter bana.

Xodi Rindek Seki Zeremi . - Kendine iyi bak 
Cut

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;