Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

yeni bir başlangıç: bloga geri dönmek

Cumartesi, Mayıs 16, 2015 Yazar: ters LALE... Yorum yok
Uzun zamandır ne bloguma ne internetteki diğer sayfalarıma vakit ayıramadığımı farkettim. Blog yazmanın bende özel bir yeri vardır. Ben genelde unuturum herşeyi blogum bu alanda benim hafızam gibidir. Günü , dünü unutmamak için yazdığım , karaladığım parmak kıpırdattığım bir yer aslında. 1 yıldan beri bir şirkette bilgi işlem elemanı olarak devam eden bir işim var. Aslında bu işte kendimi geliştiremediğim de ortada. Aynı işleri değişik değişik şekilde yapıp gidiyoruz. Üzerine pek birşey koyamıyorum. Bu ara aşk hayatımda almış başını gitmiş ondan başka birşeye vakit ayırasım da yok nasıl beceririm bilmiyorum ama yazmaya devam edeceğim..

0 yorum var:

Yorum Gönder

Yazıya yorumunu yap ;