Olmayan Rüzgarda Uçurtmasını kaybeden adam !

Cern Ve Ardısıra Gelen Depremler

Bütün dünyanın beklediği Atlas Deneyi Dün Cern'de Gerçekleşti.Bi Çok kişinin beklediği karadelik , dünyanın sonu fln :) olmadı ama beraberinde gelen depremler insanı ürkütmüyor değil .Bi Çok kişi Depremin nedeninin deney olduğu konusunda konuşup durdu :) Şili, Amerika,İran gibi ülkelerde 6,0 üzerinde 3 deprem gerçekleşti BU depremlerin deney sırasında gerçekleşmesi insanları korkuttu :) İstanbulda bazı aileler çocuklarını okula yolamadı o saatte dısarda gezmeyi tercih etti . Yahu sonunda ölmeyecekmiyiz Bu Korku Niye ?

2 yorum:

  1. Ben depremlerin deneyle alakalı olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. Ölüm konusuna gelince, hep birlikte karadeliğe kurban gitsek bir şey olmaz da sadece ben ölmek istemiyorum, geride bir sürü kişi bırakmak istemiyorum :(

    Anlıyor musunuz beni? :)

    YanıtlaSil
  2. Korkma Abe :) bende geliyorum

    YanıtlaSil

Yazıya yorumunu yap ;